Jak nastavit profil e-mailové pošty?


Profil e-mailové pošty je výchozí konfigurace, která obsahuje informace (nastavení) o jménu odesílatele, e-mailové adrese a podpisu, které se používají při odesílání zpráv z e-mailové Pošty IONOS.

Profil mailové pošty používá výchozí nastavení při každém vytvoření nové nebo odpovědi na přijatou korespondenci. Některé informace můžete zadat opakovaně a poté se rozhodnout, které informace budou pro příjemce viditelné. Přečtěte si další informace o tvoření a odesílání nového e-mailu.

  • Příklad: Můžete nastavit několik různých podpisů a používat je zaměnitelně a nastavit je ve fázi odeslání zprávy. Můžete nastavit více e-mailových adres pro jednu poštovní schránku (např.
    přidáním aliasu) a poté se rozhodnout, která z nich bude pro příjemce viditelná jako adresa odesílatele.

Proč nemohu posílat e-maily z e-mailové Pošty IONOS (RFC5322)?

Jak bylo popsáno již dříve, skrze doplnění dalších informací o uživateli, se může stát, že během prvního odeslání e-mailu z IONOS nebude doručen a systém vrátí zpětnou vazbu systému doručování pošty s následujícím obsahem (RFC5322):

  • 550.5.7.1 Mail does not comply with the documentation RFC5322
    E-mailová Pošta IONOS – E-mail – Mail Delivery System (RFC5322) – Příklad zpětné vazby

Ve výše uvedené situaci je vrácení zprávy způsobeno nedostatkem úplných uživatelských dat, přesněji se jedná o jméno odesílatele, tj. Informací zobrazených vedle e-mailové adresy ve schránce příjemce.

Kde mohu upravit Moje kontaktní údaje (jméno odesílatele)?

  1. Přejděte do nabídky profilu a vyberte možnost “Moje kontaktní údaje”.
  2. Po zobrazení nového okna, zadejte kontaktní údaje uživatele, který používá tuto e-mailovou schránku.
    DŮLEŽITÉ! Pro správné zasílání e-mailů z e-mailové Pošty IONOS je nutné vyplnit pole: Jméno a Příjmení (zadání osobních údajů nebo název společnosti).
  3. Klikněte na tlačítko “Uložit” a uložte změny.
  4. Pokud chcete zadat název společnosti nebo jeden výraz, např. jméno nebo jinou frázi (jeden výraz), přihlaste se do své e-mailové schránky, přejděte do “Nastavení” a poté vyberte “Účty” na levé straně obrazovky.
  5. Upravit primární účet, E-mail.
  6. Vyplňte údaje: Vaše jméno a příjmení.
  7. Uložte změny. Nastavení, které provedete, přepíše data zadaná v poli “Moje kontaktní údaje” (samostatná pole pro jméno a příjmení).

Kde lze spravovat výchozí e-mailovou adresu a nastavení podpisu?

  1. Přejděte do nabídky profilu účtu a vyberte možnost “Nastavení”.
  2. Jakmile se zobrazí obrazovka, nalevo vyberte kartu E-mail> Vytvořit e-mail a poté vyhledejte pole Výchozí adresa odesílatele. Vyberte výchozí adresu odesílatele, ze které budou e-maily odesílány. Počet dostupných adres se může lišit v závislosti na typu účtu, který máte, jeho konfiguraci a aliasech.
  3. Ve stejném okně vlevo klikněte na kartu “Podpisy”. Chcete-li vytvořit nový podpis, klikněte na “Přidat nový podpis”. Přečtěte si další informace o vytváření a správě podpisů v e-mailové Poště IONOS.
  4. Po uložení změn při vytváření nového e-mailu z úrovně e-mailové Pošty IONOS, vždy vybere výchozí adresu odesílatele a ke zprávě bude přidán výchozí podpis. V novém okně pro vytvoření e-mailu budete moci změnit adresu a podpis odesílatele, pokud jste vytvořili další podpisy a adresy odesílatele. Přečtěte si další informace o vytvoření a odeslání nového e-mailu.

E-mail bez omezení přílohy

2 miliony uživatelů se nemohou mýlit. Vyberte si spolehlivý e-mail s kalendářem, organizací úkolů a bez spamu.


  • Byl tento článek užitečný?
  • TAK   Ne
Hledat
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Často kladené otázky
Registrace služby
Zákaznický panel
Domény
Hosting
Automatický instalátor CMS
Databáze
FTP
E-mail
Webmail
E-mailové programy
SSL certifikát
Website Builder
Office 365
G Suite
Bezpečnost
Znalostní báze
WordPress
nebo