Všechny kategorie:

Zákaznický panel

Zákaznický panel je nástroj, který byl navržen tak, aby Vám maximálně usnadnil správu služeb. Nyní můžete spravovat všechny služby na jednom místě.

Zákaznický panel

Přiřazení externí domény k serveru na ionos.cz

Delegováním domény od externího operátora do ionos.cz umožňuje připojit se a nakonfigurovat ji se serverem (hostingem), který ionos.cz například spustit webovou stránku nebo vytvořit e-mailové schránky na adrese domény. který...

Jak změním heslo zákaznického panelu ionos.cz?

Pokud jste zapomněli heslo k účtu, klikněte na tlačítko Zapomenuté heslo pod přihlašovacím formulářem na: https://cp.ionos.cz Na další obrazovce zadejte do pole přihlášeni název svého účtu: Zadejte své přihlašovací jméno...

Jak vygeneruji autorizační kód v Zákaznickém panelu?

Tento článek vysvětluje, jak vygenerovat autorizační kód v panelu zákazníka ionos.cz Vygenerování autorizačního kódu vám umožní potvrdit vaši identitu a získat podporu na infolince ionos.cz. Zkontrolujte, jak vygenerovat autorizační kód...

Jak povolit anglickou verzi v zákaznickém panelu ionos.cz?

Jazyk panelu můžete změnit přihlášením do zákaznického panelu (Administrátor): Přihlaste se k zákaznickému panelu ionos.cz Kliknutím sem zjistíte, jak se přihlásit. Přejděte na kartu Uživatelé a klikněte na jméno vybraného...

Jak odeberu přidělené domény z hostování?

Pokyny k odebrání přiřazené domény ze serveru nebo jiné ionos.cz služby najdete v následujícím článku. Po přihlášení k zákaznickému panelu ionos.cz můžete svou doménu kdykoli připnout nebo odepnout, například hosting...

Jak zkontrolovat, kdy je služba zaplacena?

V Zákaznickém panelu ionos.cz můžete snadno zkontrolovat platnost svých služeb. Mějte na paměti, že vaše kontaktní údaje jsou pravidelně správné, zejména vaše e-mailová adresa a číslo mobilního telefonu. Díky těmto...

Zákaznický panel ionos.cz – základní informace

Zákaznický panel ionos.cz je nástroj, který byl navržen tak, aby co nejvíce usnadnil správu vašich služeb. Nyní můžete spravovat všechny své služby na jednom místě. OBSAH Zákaznický panel ionos.cz -...

K čemu slouží sekce Mail na zákaznickém panelu?

Sekce Mail na zákaznickém panelu je zodpovědná za správu e-mailových účtů vytvořených registrovanými hostingovými službami. Odtud můžete přidávat, odstraňovat a upravovat všechny emailové účty. Přidáním e-mailového účtu v části Mail...

K čemu slouží sekce Účet na zákaznickém panelu?

Sekce Účet zákaznického panelu ionos.cz je zodpovědná za správu vašeho účtu, zejména objednávek, faktur, předplatných a plateb. Zde můžete kontrolovat aktivitu, platit a kontrolovat historii svého účtu, např. Platby. Sekce...

Jak mám zaplatit službu IONOS v zákaznickém panelu?

Placení služeb a objednávek (např. prodloužení platnosti serveru nebo domény) je možné provést několika způsoby. V rámci zkvalitnění našich služeb jsme zpřístupnily nové platební metody, které umožňují jednoduchým způsobem zaplatit...

Jak přiřadit doménu k serveru v zákaznickém panelu?

Prostřednictvím Zákaznického Panelu IONOS můžete k serveru přiřadit: doménu registrovanou v IONOS nebo externí doménu (placenou od jiného operátora). Po přiřazení domény ji budete moci použít, např. při vytváření webových...

Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Často kladené otázky
Registrace služby
Zákaznický panel
Domény
Hosting
Automatický instalátor CMS
Databáze
FTP
E-mail
Webmail
E-mailové programy
SSL certifikát
Website Builder
Office 365
Google Workspace
Bezpečnost
Znalostní báze
WordPress
nebo