Jak se mohu přihlásit k Zákaznickému Panelu IONOS?
- Přejděte na stránku: cp.ionos.cz nebo klikněte na ikonu Panel na stránce: IONOS
- Zadejte přístupové heslo. Pokud jste zapomněli heslo, můžete jej změnit na jiné – více informací.
- Klikněte na Přihlásit se. V závislosti na správnosti zadaného názvu služby a hesla budete přihlášeni do Zákaznického Panelu.
Jak dlouho trvá relace přihlášeného uživatele v Zákaznickém Panelu IONOS?
Pokud po přihlášení do Zákaznického Panelu nebudete aktivní po dobu 30 minut (tj. Na Zákaznickém Panelu nebudete provádět žádné operace), budete z bezpečnostních důvodů ze Zákaznického Panelu automaticky odhlášeni. Po uplynutí této doby se budete muset znovu přihlásit do Zákaznického Panelu (zadat e-mail a heslo).
Pokud nebudete po dobu 25 minut aktivní, zobrazí se komunikát připomínající o automatickém odhlášení ze Zákaznickém Panelu. Chcete-li v Zákaznickém Panelu pokračovat v práci a vyhnout se vypršení platnosti relace, klikněte na tlačítko “Pokračovat”.
Pokud nekliknete na “Pokračovat”, vaše relace vyprší a budete se muset znovu přihlásit do Zákaznického panelu, abyste mohli pokračovat v práci na administračním panelu.
Nemohu se přihlásit k Zákaznickému Panelu IONOS
Pokud si nepamatujete heslo k účtu IONOS, můžete jej změnit na jiné. Klikněte na Zapomenuté heslo. Zadejte prosím svou přihlašovací e-mailovou adresu. Přečtěte si zprávu, kterou jsme vám poslali, a nastavte nové heslo pro přístup k ovládacímu panelu.
Hosting vytvořen pro WordPress
Máte webovou stránku na WordPressu? My také milujeme tento systém pro webové stránky. Proto jsme vytvořili hosting speciálně pro jeho uživatele.