Jak povolit podporu externího e-mailového účtu v IONOS


V systému IONOS můžete prostřednictvím e-mailu IONOS nakonfigurovat více e-mailových schránek na jednom účtu. Pomocí této možnosti můžete například stahovat e-maily z externího e-mailového serveru do vaší e-mailové schránky v IONOS. Tímto způsobem můžete v rámci jednoho e-mailového systému stahovat a prohlížet e-maily z více e-mailových schránek.

DŮLEŽITÉ! Funkce externího účtu umožňuje zobrazovat e-maily z více e-mailových účtů pomocí jednoho panelu e-mailové Pošty IONOS! Díky této funkci se nemusíte přihlašovat do více panelů s e-mailovou poštou. Jediné, co musíte udělat, je přihlásit se k jednomu účtu, ze kterého si budete moci prohlížet e-maily z jiných účtů (externí).
DŮLEŽITÉ! Odstranění externího účtu ukončí předplatné složek IMAP a přestane zobrazovat zprávy z externího účtu. Pokud chcete, aby zprávy zůstaly dostupné v e-mailové schránce, do které jste přihlášeni, budete je muset přesunout nebo zachovat externí konfiguraci účtu.

Funkce externího účtu se nejčastěji používá k:

  • přijímání e-mailové pošty z několika e-mailových schránek na jeden účet v IONOS.
  • přesouvání e-mailové pošty z externího serveru do e-mailové schránky v IONOS.

Jak povolit podporu externího e-mailového účtu v emailové poště IONOS?

  1. Přihlaste se do e-mailové schránky, kde chcete vytvořit externí účet.
  2. Po přihlášení k vybranému e-mailovému účtu klikněte na tlačítko „Přidat e-mailový účet“ na levé straně obrazovky.
    DŮLEŽITÉ! Externí účet můžete také přidat po přechodu do nabídky „Nastavení“. Po zobrazení nastavení vyberte v levé části obrazovky možnost „E-mailové a sociální účty“.
  3. Na obrazovce se zobrazí okno, které slouží k automatické konfiguraci nového externího účtu. Zadejte e-mailovou adresu a heslo pro přístup k vybranému účtu. Pokud automatická konfigurace externího účtu selže, systém vás požádá o ruční doplnění informací o novém účtu.
  4. Na obrazovce se objeví formulář pro přidání externího účtu. V sekci„Nastavení účtu“ vyplňte následující pole:
    Název účtu – zadejte libovolný název externího účtu, který vytváříte. Název účtu bude zobrazen pouze v emailové Poště IONOS a bude použit k jeho identifikaci mezi dalšími přidanými externími účty.
    Vaše jméno a příjmění– zadejte jméno a příjmení osoby, která využívá e-mailový účet.
    E-mailová adresa – zadejte úplnou e-mailovou adresu externího účtu, jehož operaci chcete konfigurovat, např. kowalski@post.pl, kowalski@gmail.com.
  5. V sekci„Nastavení serveru“definujte nastavení serveru příchozí pošty (IMAP). V sekci„Nastavení odchozího serveru (SMTP)“ definujte nastavení odchozího serveru Vyplňte následující pole:Typ serveru – Vyberte e-mailový protokol IMAP
    Pokud poskytovatel e-mailu, který konfigurujete, tuto možnost nabízí, použijte zabezpečené připojení SSL.
    Vyplňte informace o e-mailovém účtu v souladu s pokyny poskytovatele e-mailového účtu. Pokud konfigurujete poštu vytvořenou na serverech IONOS, bude konfigurace provedena automaticky.
  6. Klikněte na tlačítko „Uložit“ v pravém dolním rohu obrazovky a přidejte nový externí účet.
  7. Pokud jste zadali správná data pro externí účet, obrazovka potvrdí, že operace byla úspěšná.

Jak v nastavení externího účtu vybrat adresáře, které mají být synchronizovány?

Vytvoření externí poštovní schránky v e-mailové Poště IONOS vám umožňuje zobrazit / přesunout všechny adresáře z externí poštovní schránky (např. doručená pošta, odeslané položky atd.) do poštovní schránky v IONOS. V nastavení externí poštovní schránky můžete určit, které adresáře budou synchronizovány.

  1. Přihlaste se do e-mailové schránky, ve které chcete změnit nastavení synchronizace složek.
  2. Přejděte do nastavení.
  3. Na levé straně obrazovky vyberte E-mail.
  4. Na konci seznamu dostupných nastavení najdete parametr předplatného složky IMAP a klikněte na “Změnit předplatné”.
  5. V novém okně zaškrtněte nebo zrušte zaškrtnuté checkboxy vedle vybraných složek.
  6. Provedené změny potvrdíte klepnutím na tlačítko “Uložit” a zpět se vrátíte klepnutím na tlačítko “Storno”.

Pamatujte, že základní složky pro práci s vaším e-mailovým účtem, tj. Doručená pošta, Koncepty, Odeslané položky, Spam a Koš, nejsou vyloučeny ze synchronizace IMAP.

Složky, které byly vyloučeny ze synchronizace IMAP, budou při kontrole pošty přeskočeny a nebudou zobrazeny v seznamu dostupných poštovních složek. Vypnutí synchronizace IMAP lze nastavit jak pro složky e-mailových složek, do kterých jste aktuálně přihlášeni, tak pro složky nakonfigurovaného externího účtu.

Jak zrušit podporu pro externí účet z e-mailové Pošty IONOS?

Podporu externích účtů můžete v e-mailové Poště IONOS kdykoli zrušit. Nezapomeňte, že odstranění podpory externího účtu není stejné jako odstranění vybrané e-mailové schránky. Smazáním externího účtu nebudete moci odesílat ani přijímat e-maily v externím účtu prostřednictvím e-mailové Pošty IONOS.

  1. Přihlaste se do e-mailové schránky, pro kterou chcete vytvořit externí účet.
  2. Přejděte do nastavení kliknutím na ikonu tří vodorovných pruhů v pravém horním rohu obrazovky.
  3. Na levé straně obrazovky vyberte možnost „Účty“.
  4. Na obrazovce se zobrazí seznam externích e-mailových účtů. Chcete-li je smazat, klikněte na tlačítko „Odstranit“ vedle vybraného externího účtu.
  5. Klepnutím na „Smazat účet“ potvrďte, že chcete smazat vybraný externí účet.

E-mail bez omezení přílohy

2 miliony uživatelů se nemohou mýlit. Vyberte si spolehlivý e-mail s kalendářem, organizací úkolů a bez spamu.


  • Byl tento článek užitečný?
  • TAK   Ne
Hledat
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Často kladené otázky
Registrace služby
Zákaznický panel
Domény
Hosting
Automatický instalátor CMS
Databáze
FTP
E-mail
Webmail
E-mailové programy
SSL certifikát
Website Builder
Office 365
G Suite
Bezpečnost
Znalostní báze
WordPress
nebo