Kalendář v emailové poště IONOS
Používání kalendáře, přidávání schůzek / akcí, se používá nejen při organizaci denního, týdenního, měsíčního a ročního plánu, ale také pro snadné uspořádání práce celých týmů, např. Ve Vaší organizaci.
Díky plné integraci z úrovně kalendáře, můžete snadno pozvat další účastníky, aby se připojili k události. Každý obdrží e-mailové oznámení, členové vaší organizace obdrží také další vizuální oznámení a výchozí synchronizaci s ostatními kalendáři.
Jak přidat novou událost do kalendáře?
- Po přihlášení do e-mailové schránky přejděte na kartu Kalendář.
- Zobrazí se Váš výchozí kalendář, do kterého můžete přidávat události, schůzky.
- Pomocí možnosti Nová (horní část obrazovky) zahajte přidání nové události.
- V novém okně zadejte podrobnosti o události, která má být vytvořena, a zadejte její předmět (název), místo a datum zahájení a ukončení. Můžete také označit účastníky schůzky zadáním jejich e-mailové adresy nebo odkazem z Adresáře.
E-mail bez omezení přílohy
2 miliony uživatelů se nemohou mýlit. Vyberte si spolehlivý e-mail s kalendářem, organizací úkolů a bez spamu.