Jak nastavit e-mailový program?


Můžete přijímat a odesílat e-maily ze schránek vytvořených v IONOS:

  1. Pomocí e-mailové Pošty IONOS na adrese: webmail.ionos.cz
  2. Pomocí e-mailových programů, jako jsou Windows 10, Outlook, Thunderbird nebo Windows Mail.
  3. Pomocí mobilních telefonů, které vám umožní nastavit obsluhu vašeho e-mailového účtu.
Před nastavením e-mailového programu (např. Thunderbird nebo jiného) je nutné se k vybranému e-mailovému účtu přihlásit alespoň jednou pomocí xxxxxxx.
Chcete-li nastavit mobilní telefon nebo e-mailový program, zadejte následující údaje:

Krok 1 – zadejte e-mailovou adresu vašeho e-mailového účtu.

Při nastavení e-mailového programu zadejte e-mailovou adresu vášeho e-mailového účtu.

Příklad: kowalski@twojadomena.pl
DŮLEŽITÉ! Nezapomeňte, že zadaná e-mailová adresa musí být stejná jako uživatelské jméno (viz. krok 6)! V opačném případě se zobrazí zpráva s chybou typu: We don’t relay mail. Klikněte zde a zjistěte více.

Krok 2 – zadejte jméno odesílatele

Zadejte jméno odesílatele. Ve výchozím nastavení se jedná o vaši e-mailovou adresu, ale vyplatí se ji změnit, např. na vaše jméno, aby příjemce viděl vaše jméno nebo název společnosti, místo samotné e-mailové adresy.

Příklad: Jan Kovarsky

Krok 3 – zadejte adresu serveru příchozí pošty (IMAP nebo POP3)

Zadejte adresu e-mailových serverů dostupných na panelu administrátora. Adresy serverů se mohou pro každou službu lišit. Můžete také použít název domény. Tato konfigurace bude fungovat, pokud jste pro svou doménu zakoupili a aktivovali certifikát SSL.

Krok 4 – zadejte adresu serveru pro odchozí poštu SMTP

Zadejte adresu e-mailových serverů dostupných na panelu administrátora. Adresy serverů se mohou pro každou službu lišit. Můžete také použít název domény. Tato konfigurace bude fungovat, pokud jste pro svou doménu zakoupili a aktivovali certifikát SSL.

Krok 5 – zadejte čísla portů pro poštovní servery

Číslo portu pro e-mailové servery – výchozí čísla portů (bez šifrování SSL) pro e-mailové servery jsou:

  • IMAP: 143
  • POP3: 110
  • SMTP: 587

Pro šifrované SSL připojení:

  • IMAP: 993
  • POP3: 995
  • SMTP: 465

Krok 6 – zadejte uživatelské jméno pro nastavený e-mailový účet

Název e-mailového účtu (uživatelské jméno). Zadejte úplnou e-mailovou adresu, kterou chcete nakonfigurovat ve svém e-mailovém programu. Zadejte stejnou e-mailovou adresu, jakou jste zadali v kroku 1.

Příklad: Pokud máte poštovní schránku s názvem „test“, která je nastavena v doméně „twojadomena.pl“, zadejte do pole s názvem účtu název „test@twojadomena.pl“.

DŮLEŽITÉ! Nezapomeňte, že zadaná e-mailová adresa musí být stejná jako vaše uživatelské jméno! V opačném případě se při odesílání e-mailu zobrazí zpráva s chybou typu „We don’t relay mail“. Klikněte zde a zjistěte více.

Krok 7 – povolit / vybrat autorizaci SMTP

Povolit autorizaci SMTP. Chcete-li povolit odesílání e-mailů, povolte ověřování SMTP. Tato funkce je známá také jako „Ověření serveru odchozí pošty (SMTP)“. Tuto funkci nelze zaměňovat s funkcí ověření hesla – jedná se o dvě různé záležitosti.

Pokud nastavený e-mailový program nahlásí problém s fungováním certifikátu SSL, znovu zkontrolujte nastavení serveru příchozí a odchozí pošty a nastavení šifrovaného připojení SSL. Klikněte zde a přečtěte si o problémech s SSL v e-mailových programech.

E-mail bez omezení přílohy

2 miliony uživatelů se nemohou mýlit. Vyberte si spolehlivý e-mail s kalendářem, organizací úkolů a bez spamu.


  • Byl tento článek užitečný?
  • TAK   Ne
Hledat
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Často kladené otázky
Registrace služby
Zákaznický panel
Domény
Hosting
Automatický instalátor CMS
Databáze
FTP
E-mail
Webmail
E-mailové programy
SSL certifikát
Website Builder
Office 365
G Suite
Bezpečnost
Znalostní báze
WordPress
nebo