Můžete nakonfigurovat více e-mailových schránek na jednom účtu v ionos.cz. Tuto možnost můžete například použít ke stažení e-mailů z externího e-mailového serveru do složky doručené ionos.cz e-mailu. Tímto způsobem můžete stahovat a zobrazovat e-maily z více e-mailových schránek v rámci jednoho e-mailového systému.
Funkce externího účtu se nejčastěji používá k:
- příjem e-mailů z více e-mailových schránek na jednom účtu na ionos.cz.
- přesun e-maily z externího serveru do složky doručené pošty ionos.cz.
Jak povolím podporu externího e-mailového účtu v ionos.cz?
- Přejděte na: https://login.webmail.ionos.cz/ a přihlaste se do pošty.
- Přečtěte si další informace o tom, jak se přihlásit k e-mailu.
- Po přihlášení k vybranému e-mailovému účtu klikněte na tlačítko „Přidat e-mailový účet“ na levé straně obrazovky.
- Na obrazovce se zobrazí okno pro automatickou konfiguraci nového externího účtu. Zadejte svou e-mailovou adresu a heslo pro přístup k vybranému účtu. Pokud je konfigurace externího účtu nakonfigurována automaticky, klikněte na „Ručně“ a zadejte data pro připojení k externímu účtu sami.
- Externí účet bude k dispozici na levé straně obrazovky. Můžete zobrazit jeho obsah.
Jak odešlu e-mail z externího účtu?
- Klikněte na Vytvořit. Přečtěte si další informace o tom, jak odeslat nový e-mail.
- V části OD vyberte e-mailovou adresu odesílatele zprávy, například e-mailovou adresu emailového účtu, který jste přidali.
- Do příslušných polí zadejte e-mailové adresy: DO, CC (DW) a BCC (UDW). Přečtěte si další informace o používání CC a BCC v e-mailu.
E-mail bez omezení přílohy
2 miliony uživatelů se nemohou mýlit. Vyberte si spolehlivý e-mail s kalendářem, organizací úkolů a bez spamu.