V samostatném článku jsme popsali, jak nastavit automatické přeposílání e-mailů na jinou e-mailovou adresu. Tento proces probíhá automaticky bez účasti vlastníka e-mailového účtu.
Přesměrování pošty nakonfigurované tímto způsobem umožňuje rychle přesměrovat e-maily na nového příjemce. To je zvláště užitečné, když jste pryč nebo když chcete, aby kopie přijatých e-mailů byly odeslány více příjemcům.
Při použití e-mailu můžete na zprávu odpovědět. Odpověď bude odeslána odesílateli. Můžete také odpovědět všem příjemcům zpráv: odesílateli a uživatelům přidaným v režimu CC.
Pokud chcete, můžete místo odpovědi na e-mail použít přeposílání. Přeposlání odešle zprávu tak, jak jste ji obdrželi. Je nutné zadat nového příjemce e-mailu, kterému chcete zprávu odeslat.
Jak přeposílám přijatý e-mail?
- Přejděte na: https://login.webmail.ionos.cz/ a přihlaste se do doručené pošty.
- Přečtěte si další informace o tom, jak se přihlásit k e-mailu.
- Na e-maily můžete odpovědět tak, že je vyberete ze seznamu zpráv, např. pomocí zaškrtávacího políčka. Pokud se rozhodnete otevřít e-mail, použijte tlačítka pro odpověď přímo v okně e-mailu.
- Můžete použít tlačítka:
- Odpovědět – Odpověď odesílateli zprávy (odesílatelem zprávy je vždy jeden)
- Odpovědět všem – Odpovědět všem (odpověď bude zaslána odesílateli zprávy a e-mailové adresy budou uvedeny jako další příjemce zprávy, CC),
- Přeposlat – Tato funkce se nepoužívá k odpovědi, ale k přeposílání zpráv novému příjemci.
E-mailové adresy jsou odstraněny, musíte zadat nového příjemce.
E-mail bez omezení přílohy
2 miliony uživatelů se nemohou mýlit. Vyberte si spolehlivý e-mail s kalendářem, organizací úkolů a bez spamu.