Na IONOS.cz můžete spravovat bílou a černou listinu odesílatelů Vašich e-mailových schránek.
Využijte níže uvedeného návodu, abyste mohli prostřednictvím, Elektronické pošty IONOS.cz nastavit antispam a také změnit obsah bílé a černé listiny odesílatelů pro vybranou e-mailovou schránku.
Jak změnit nastavení antispamu u emailové schránky?
- Po přihlášení na Elektronickou poštu IONOS.cz , přejděte na možnosti účtu a u rozevírací nabídky vyberte Nastavení.
- Vyberte Možnosti antispamu na levé straně obrazovky.
- Na zobrazené obrazovce, můžete změnit nastavení antispamu pro vybranou e-mailovou schránku.
- Dostupné možnosti:
- Přijímat elektronickou poštu z externího přesměrování – zapnutí této možnosti způsobí, že všechny e-mailové zprávy přesměrované na Vaši e-mailovou adresu IONOS.cz budou doručeny do vaší doručené pošty – bez ohledu na adresu, ze které je přesměrování provedeno.
- Blokování technických informací a novinek od operátora – umožňuje blokovat odesílání e-mailů doručovaných operátorem IONOS.cz do Vaší e-mailové schránky (jedná se např. o novinky, slevové akce, technická upozornění nebo informace o aktualizacích).
- Bílá listina odesílatelů – odesílatelé e-mailových zpráv, kteří budou na tuto listinu umístěny, nebudou kontrolováni antispamovým filtrem na IONOS.cz . Stanou se důvěryhodnými odesilateli e-mailů. Pravidla bílé listiny mají vyšší prioritu než pravidla černé listiny.
- Černá listina odesílatelů – e-mailové zprávy od odesílatelů, jejichž e-mailové adresy byly uvedeny na tuto listinu, nebudou doručeny na Vaši e-mailovou schránku na IONOS.cz . E-mailové zprávy zablokované pravidly černé listiny se neukládají do e-mailové schránky uživatele. Odesílatel e-mailu, který byl zablokován černou listinu, obdrží oznámení (Mailer-Deamon), že nebyl doručen.
Při úpravě Bílé nebo Černé listiny můžete používat globální znaky:
- * – nahrazuje libovolnou řadu znaků v adrese,
- ? – nahrazuje pouze jediný znak v adrese,
Více informací na téma globálního nastavení černé a bílé listiny serveru.
Uživatel, který změní nastavení antispamu, může mít přístup k zobrazení globálního nastavení, což může být užitečné při definování nových antispamových pravidel. Uživatel e-mailové schránky může mít přístup k náhledu globálního nastavení – nemůže ho, ale změnit.
Po přidání do globální černé a bílé listiny příslušných pravidel (např. e-mailové nebo IP adresy) budou aktivní ve všech e-mailových schránkách vytvořených na tomto serveru.
Změna nastavení na serveru:
- Vyberte e-mailový server, na kterém chcete nastavit globální nastavení antispamu.
- Proveďte změny v nastavení všech e-mailových schránek.
Na zákaznickém panelu home.pl můžete nastavit, zda bude globální nastavení antispamu k dispozici k náhledu pro uživatele e-mailových účtů.
Funkce označit jako spam v elektronické poště home.pl
Po přihlášení v elektronické poště na home.pl k vybrané e-mailové schránce, můžete využít možnost označit nalezené zprávy schránky jako spam. Takto označené zprávy se poté filtrují a v případě opakování podobných zpráv se přidávají ve formě nových pravidel k antispamové ochraně, které fungujíce v rámci našich poštovních serverů.
E-mail, označený jako spam je automaticky přesunut do složky „Spam“. Pokud chcete zrušit nastavené označování jako spam, tak stačí přejít do složky “Spam” a nastavené označení odstranit.
E-mail bez omezení přílohy
2 miliony uživatelů se nemohou mýlit. Vyberte si spolehlivý e-mail s kalendářem, organizací úkolů a bez spamu.