Fakturační období závisí na typu služby. Například u hostingu nebo domény je primárním fakturačním cyklem roční fakturační období. Pro hostování však existuje měsíční fakturační období.
Roční zúčtovací období znamená, že pokud si zákazník objedná službu 5. února, bude platná a aktivní do 5. února následujícího roku (do půlnoci). Změna fakturačního období není k dispozici pro všechny služby ionos.cz.
- Při objednávání služby si zvolíte období, na které ji chcete zaregistrovat
- Změna fakturačního období vytvoří příkaz k úhradě
Pokyny ve třech krocích, jak změnit fakturační období:
- Přihlaste se do Zákaznického panelu ionos.cz
Podívejte se, jak se přihlásit. - Přejděte na: Účet a vyberte možnost nabídky: Subskripce.
- V zobrazeném seznamu klikněte na název služby a na další obrazovce klikněte na: Změnit plán.
Jak změním fakturační období pro služby (podrobný popis)?
Chcete změnit fakturační období pro vybranou službu, postupujte podle následujících pokynů:
- Prihláste sa do zákazníckeho panelu ionos.cz
Skontrolujte, ako sa prihlásiť. - Kliknite na sekciu: účet na ľavej strane obrazovky.
- Klikněte na sekci: Subskripce, najdete také na levé straně obrazovky.
- Klikněte na název služby, pro kterou chcete změnit fakturační období.
- Na další obrazovce v sekci Základní informace klikněte na: Změňte plán služeb a pokračujte ve změně fakturačního období.
- V sekci Období předplatného vyberte fakturační období, do kterého chcete vybranou službu přepnout.
- Zkontrolujte zadaná data a klikněte: Vyberte období v dolní části obrazovky.
- Na další obrazovce se zobrazí souhrn vaší objednávky. Zkontrolujte informace, které se zobrazí, a klikněte na: Objednat.
Hosting vytvořen pro WordPress
Máte webovou stránku na WordPressu? My také milujeme tento systém pro webové stránky. Proto jsme vytvořili hosting speciálně pro jeho uživatele.