Jak změním fakturační období pro službu?
Fakturační období závisí na typu služby. Například u hostingu nebo domény je primárním fakturačním cyklem roční fakturační období. Pro hostování však existuje měsíční fakturační období. […]
Fakturační období závisí na typu služby. Například u hostingu nebo domény je primárním fakturačním cyklem roční fakturační období. Pro hostování však existuje měsíční fakturační období. […]
Zákaznický panel ionos.cz umožňuje servis a konfiguraci služeb, stejně jako správu celého zákaznického účtu, plateb a objednávek. Panel je rozdělen na pevnou část – řadu […]
Zákaznický panel ionos.cz umožňuje snadný a rychlý přístup ke všem službám registrovaným pod účtem, včetně hostingových služeb, domén a certifikátů SSL. Vybrané funkce každé služby […]
ID zákazníka nebo ID účtu je ID zákazníka ionos.cz. Můžete jej použít během: při kontaktování našeho zákaznického servisu, abychom rychle identifikovali účet, ke kterému máte […]
Sekce Uživatelé zákaznického panelu je zodpovědná za správu schopností uživatelů panelu. Jejich role je omezena na přístup k panelu nebo na správu licence, která jim […]
Sekce Mail na zákaznickém panelu je zodpovědná za správu e-mailových účtů vytvořených registrovanými hostingovými službami. Odtud můžete přidávat, odstraňovat a upravovat všechny emailové účty. Přidáním […]
Sekce Účet zákaznického panelu ionos.cz je zodpovědná za správu vašeho účtu, zejména objednávek, faktur, předplatných a plateb. Zde můžete kontrolovat aktivitu, platit a kontrolovat historii […]
Každá globální a nTLD doména registrovaná na ionos.cz má stav: clientTransferProhibited. Tato situace blokuje možnost převodu domény na jinou – ochrana před neoprávněným „stahováním“ domény. […]
První kroky po přihlášení do Zákaznického panelu IONOS První přihlášení do panelu G Suite – dočasné heslo Po zaplacení a dokončení registrace služby můžete začít […]